#2661: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 04.01.2018 21:34 Tur bez sniega bembisti slidinās. Uz auksta asfalta paplikās riepas deldē.
#2662: Autors: andza, Dzīvesvieta: rigaAtbilde saņemta: 05.01.2018 11:18 Ne ne ,es tikai uz sniega ar tomātu jau baigi nepadriftēs
#2663: Autors: jan4iks, Dzīvesvieta: ValmieraAtbilde saņemta: 05.01.2018 11:49 Kā tad nē...
#2664: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 19.09.2019 12:58 Vai ir kāds no foruma lietotājiem, kurš brauc ar autiņu, kurš ir jaunāks par 2010.gadu? Protams, ka interesē Mitsubishi.
Atsaucieties!
#2665: Autors: Saf, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 18:09 Es
#2666: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 18:36 Vari padalīties ar informāciju par mašīnas plusiem un mīnusiem reālā lietošanas laikā?
Dzinējs vācu?
#2667: Autors: Saf, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 19:10 Varu, bet vieglāk būs ja jautāsi kas tieši interesē.
Dzinējs ir mitsuka, 4N14, ar vācu nevar salīdzināt, daudz dinamiskāks un elastīgāks, un ēd arī mazāk.
Plusi tas pats dzinējs, izturība, neskatoties uz izmēriem, laba vadāmība, labs aprīkojums konkrēti šim...
Mīnusi klasiskie japāņu - skaņas izolācija pašvaka, bet klusas riepas to atrisina, salona apdere nav tā avangardiskākā, bet ir labāk nekā pirms feislifta.
Kopumā esmu apmierunāts, bet ir jārēķinās ar izdevumiem kas nāk modernajiem auto, piemēram divmasu sparats, bija jāmaina un lētākais aftermārkets bija pa 600eur. Ir kvēpu filtrs, kas agri vai vēlu beidzas, nu un tad vai nu izravēt, vai 1200eur... Nu cits nekas krimināls prātā nenāk...
#2668: Autors: Saf, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 19:16 Ā, nu vēl mīnuss ir filtra reģenerēšanas process, tas ieslēdzas ik pēc 400-600km, un to nav vēlams pārtraukt, jo tad satek saļarka karterī un ceļas eļļas līmenis, un tad var sanākt mainīt priekšlaicīgi eļļu... Tas gan brīžiem besij, jo pirms slāpēšanas jāpagaida brīvgaitā kādu minūti, kamēr izslēdzas reģenerēšana, bet ne vienmēr ir tā minūte...
#2669: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 19:48 Faktiski, mīnusi ir vairāk attiecībā par dzinēju. Moderno dīzeļu lietiņas.
Kā ir ar rūsu? Vai jau kaut kur ir izlīdis?
Pilnpiedziņa strādā korekti? Ja pareizi zinu, tad viņam ir 3 režīmi? Tu viņus kā lieto?
#2670: Autors: Saf, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 20:04 Nu nezinu, man tas dzinējs baigi patīk, iet zvērā, un arī nevibrē. Nu protams, tam ir sava cena, bet nav jau katru mēnesi kaut kas jāmaina. Esmu jau vairāk kā 100k nobraucis ar šo, nu i dārgākais remonts arī bija spararta maiņa...
Pašlaik ar rūsu nav problēmu, bet es katru gadu ar krown apstrādāju. Caurumus vai burbuļus vēl neesmu uzgājis.
Pilnpiedziņa ir it kā ok, sūdzību nav. Es visu laiku braucu tajā režīma kas tura pastāvīgu pilnpiedziņu. Uzsākt var momentā, paredzami uzvedas un riepas vienmērīgi dilst. Uz patēriņu nekādu iespaidu neatstāj, vai brauc tikai ar priekšpiedziņu, vai vislaik pilnpiedziņā. Ziemā var labi driftēt, uzvedas kā RWD, kā min grīdā, tā pakaļa aiziet šķērsām, nu atslēdzot ESP protams Ar VW dzinēju nekas tāds nebija iespējams, tups kā zābaks tas vācu dzinējs.
#2671: Autors: Saf, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 25.09.2019 20:11 A režīmi skaitās trīs, priekšpiedziņa, auto pilnpiedziņa un pastāvīga pilnpiedziņa.
#2672: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 26.09.2019 14:50 Auto pilnpiedziņa ir tā, kur pakaļa pieslēdzās kad priekša izspolē?
#2676: Dators Autors: vitamins22, Atbilde saņemta: 24.08.2022 16:38 Varbūt ir kāds datoru spečuks šeit. Nesen nobruka portatīvais dators. Ieslēdzas, parādās melns ekrāns un tālāk nekas nenotiek. Kas varētu būt pie vainas ?
#2677: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 30.08.2022 16:57 Pirms parādās melns ekrāns, kāds viņš ir līdz tam?