LOGO LOGO
   Sākums    Forums    Jaunumi    Lejupielādes    Saites
Mitsubishi Eclipse Cross
 MeklētMeklēt

1g 2WD kompresija

 
Izveidot jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu   printer-friendly view    www.mitsubishiclub.lv Foruma Saturs -> Everything about everything
Apskatīt iepiekšējo tematu :: Apskatīt nākamo tematu  
Autors Ziņojums
Brabars Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 20.08.2014 1:38    Tēma: 1g 2WD kompresija Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Karoch,3-reiz mainīju galvas blīvi,jo otrais un trešais cilindrs regulāri šāva āra galvas blīvi.Pie katra remonta slīpēju galvu,tagad kompresija ir 13,5-14bar. Jautājums-vai tas palielina zirgus,vai tikai patēriņu?!
Uz sākumu
Uz augšu
carisma8888 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 20.08.2014 6:29    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

jo lielāka kompresija jo motors izdara lietderīgāku darbu un sadedzina kvalitatīvāk degvielu.patēriņš samazinās pie normālas braukšanas režīma nevis sporta .
Uz sākumu
Uz augšu
Ericsson Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 20.08.2014 9:07    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Tas palielina prasību pret degvielu - jābūt ar augstāku oktāna skaitli.
Uz sākumu
Uz augšu
Brabars Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 28.09.2014 1:50    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Ok,piekrītu abiem apgalvojumiem,bet vai mainot benzīna oktāna skaitli nav jāmaina arī (attiecīgas sveces)?!Un pie "spridzināšanas" man neizkusīs virzuļi?!
Uz sākumu
Uz augšu
Micuks Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 28.09.2014 16:29    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Mainot dzineeja parametrus, shajaa gadiijumaa kompresijas pakaapi ir jaamaina vadiibas bloka algoritms tb jaapaaregulee vadiibas bloks, bet micu ecu tas nav izdaraams pat ja ir e-prom buus problemaatiski.

Virzulji var kust tikai tad ja degmaisiijumus ir galiigi neparizs, bet ne tavaa gadiijumaa.
Uz sākumu
Uz augšu
Brabars Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 30.09.2014 20:30    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Micuks-algoritmu ir vērts mainīt gadījumā,ja apzināti paaugstini kompr. pakāpi?! Bet manā gadījumā galvas blīve piespiedkārtā bij bieži jāmaina. Respektīvi, gribēju noskaidrot,vai manā gadījumā, neko īpaši nemainot, augstā kopresijas pakāpe ir efekts vai defekts?! Pieņemot, ka E 95 varu nomainīt uz E 98 un sveces pret augstāku temp. pakāpi. Un ir pieejams arī 4G63 turbomotora vadības bloks.
Uz sākumu
Uz augšu
Micuks Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 01.10.2014 5:34    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Apzinaati vai neapzinasti mainot kompresihas pakaspi mainaas arii reguleejums, nebuutiski, bet nainaas, ja ciinja par katru zirgaspeeku vai maksimaalo ekonomiju tad tas jau ir buutiski! Saproru, ka tas nav aktuaali, bet taa tas ir.
Turbo kompi noteikti nevajag likt, tas buus sliktaa kaa labaak, kaa mineeju, svariigs ir preciizs reguleejums uz konkreetaa dzineeja nevis +/- tramvaja pietura.....

Un protams palielinoties kompresijas pakaapei var liet benziinu ar lielaaku oktaana skaitli, svariigi gan zinaat kaada ir pakaape.
Bet nekas ljauns nenotiks arii ja lies 95kto, citi lej autinos kuriem no ruupniicas paredzeets 98tais. Es arii esmu eksperimenteejis un ayskkiriibu nejutu. Atbilzdot uz hautaajumu protams tas ir efekts, paaugstinaat kompresijas pakaapi ir viens no forsaazzas principiem, sveces mainiit bezjeedziigi. Un ja tev biezzi izpuush bliivi visdriizaak bloka virsma nav taisna ;)
Uz sākumu
Uz augšu
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:   
Izveidot jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu   printer-friendly view    www.mitsubishiclub.lv Foruma Saturs -> Everything about everything Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas
Lapa 1 no 1

 
Pāriet uz:  
Jūs nevarat pievienot jaunus tematus šim forumam
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
Jūs nevarat labot Jūsu ziņojumus forumā
Jūs nevarat dzēst Jūsu ziņojumus forumā
Jūs nevarat piedalīties aptaujā šajā forumā


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group