LOGO LOGO
   Sākums    Forums    Jaunumi    Lejupielādes    Saites
Mitsubishi Eclipse Cross
 MeklētMeklēt

3G - diagnostika mājas apstākļos - service engine soon
Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais
 
Izveidot jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu   printer-friendly view    www.mitsubishiclub.lv Foruma Saturs -> ECLIPSE
Apskatīt iepiekšējo tematu :: Apskatīt nākamo tematu  
Autors Ziņojums
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 17.03.2011 23:54    Tēma: 3G - diagnostika mājas apstākļos - service engine soon Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Sveiki,

Vai eclipsei 3G ir kāds softs + vadi, lai pieslēgtos auto kompim un veiktu elementāru diagnostiku.

Tāda doma radās pēc tā kā parādījās uzraksts "service engine soon" un ir aizdomas, ka kompis informē par eļļas maiņu, kura ir veikta ne mitsubishi centrā, bet kompim vnk jānomaina un jāuzliek nākamais atgādinājums pēc x km.
Uz sākumu
Uz augšu
angg Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 18.03.2011 8:53    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

jebkursh OBD II kabelis deres lai nolasiitu kludas. Un eklipsei nav taada ellas mainas indikatora.
Uz sākumu
Uz augšu
Edijs Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 18.03.2011 21:37    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Kā jau kaut kur biju rakstījis, tad man tas uzraksts jau deg 3 gadus. Divas reizes slēdza pie kompja, bet neko neizdarīja. Ja apnīk, ka deg, tad atvieno akumulatora klemmi un pāris nedēļas nedegs. :P
Uz sākumu
Uz augšu
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 18.03.2011 22:26    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Edijs rakstīja:
Kā jau kaut kur biju rakstījis, tad man tas uzraksts jau deg 3 gadus. Divas reizes slēdza pie kompja, bet neko neizdarīja. Ja apnīk, ka deg, tad atvieno akumulatora klemmi un pāris nedēļas nedegs. :P



nedēļu atpakaļ sanāca ņemt nost akumulatoru, lai uzlādētu, bet tik un tā pēc tā brīdinājums nepazuda.

izskatās, ka šis uzraksts eclipsēm kā slimība, jo pāris youtube klipos, kur filmē maksimālos ātrumus arī rēgojas "service engine soon" :)
Uz sākumu
Uz augšu
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 18.03.2011 22:31    Tēma: Re: 3G - diagnostika mājas apstākļos - service engine soon Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

vai kāds ir mēģinājis pieslēgt datoram, padalieties ar pieredzi, kādu programmu izmantojāt? kur OBD2 vadu var iegādāties? vai bija rezultāti...

palasīju, ka caur pāris programmām var mēģināt čipot jeb mainīt skābekļa daudzumu, noņemt pāris ierobežojumus utt. palabojiet ja murgoju, jo pašam pagaidām pieredzes nav.

šī brīža mērķis ir pēc pašdiagnostikas saprast, kur problēma un kas jāmaina...
Uz sākumu
Uz augšu
ronito Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 19.03.2011 16:23    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

tās you tubā droši ir ar turbīnām, vai vēļ kādiem uzlabojumiem, ko kompis nesaprot, bet ja godīgi kā var check engine(service engine soon) nosaukt par slimību, auto ziņo par kļūdu, kuru pieslēdzot pie kompja arī uzrāda, otrs jāmāk to salabot!;)

Te būs links gan programai, gan arī pamācībai kā nolasīt, vajag tikai iegādāties kabeli!
Uz sākumu
Uz augšu
angg Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 20.03.2011 0:06    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Tipiska slimiba ir tada, ka koljas skjuunjos izravee katalizatoru un neatsledz otro zondi. Kompis lidz ar to met kludu.
Uz sākumu
Uz augšu
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 20.03.2011 10:15    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

ronito rakstīja:
tās you tubā droši ir ar turbīnām, vai vēļ kādiem uzlabojumiem, ko kompis nesaprot, bet ja godīgi kā var check engine(service engine soon) nosaukt par slimību, auto ziņo par kļūdu, kuru pieslēdzot pie kompja arī uzrāda, otrs jāmāk to salabot!;)

Te būs links gan programai, gan arī pamācībai kā nolasīt, vajag tikai iegādāties kabeli!


piekrītu :) tā nav slimība.
jebkurā gadījumā šis uzraksts kaitina un vēlos ne tikai nodzēst kļūdu, bet arī to novērst.

paldies, par linku. Pēc kādām 2 nedēļām uzrakstīšu kā veicās, netā vēl pāris programmas atradu.

kabeļa cena ss.lv no 15-25Ls
Uz sākumu
Uz augšu
Naits Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 8:14    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

angg rakstīja:
Tipiska slimiba ir tada, ka koljas skjuunjos izravee katalizatoru un neatsledz otro zondi. Kompis lidz ar to met kludu.

Pietiek ar otrās zondes atslēgšanu? Es domāju tas neietekmē neko? man ar tas katalizātors ir izravēts, bet tā kā ir mazā stūre un sēdpozīcija tāda na stūre to lampiņu nosedz tad baigi neuztrauc tā lampiņa, bet ja ar otrās zondes atvienošanu pietiek, tad varētu to izdarīt.
Uz sākumu
Uz augšu
Pichus Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 10:16    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Katalizators jāliek atpakaļ! Daaa....

Otrā zonde uzrauga katalizatora darbību un attiecīgi koriģē papildus arī degvielas padevi. Ja pastāvīgi zonde dod ārā, ka katalizators pēc noteikta laika perioda nav uzsācis darboties, tad met un metīs ārā bojājuma indikāciju. Tāpat tas tā būs, a tu naprasta zondi atslēgsi, jo arī tad kompis to uztvers kā bojājumu.

Drīzāk ir jārīkojas gudri un atslēdzot zondi jāivieto normālam parametram atbilstošu pretestību mērīšanas vados, kas spriegumu reducē līdz konkrētam parametram, ko var izlasīt jebkurā motora apkopes instrukcijā nodaļā "Elektroniskā vadība". Tādejādi varbūt izdosies ECU apčakarēt, bet nav teikts, ka ECU neseko līdzi līknes izmaiņām, līdz ar to ar vienkāršu pretestību ar var nebūt līdzēts... Tad jau sākas mehatronika - pretestības izmainīšana atkarībā no izplūdes gāzu temperatūras... u.t.t.
Uz sākumu
Uz augšu
angg Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 11:08    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Eclipsei un eevelei pavisam noteikti otraa zonde nekorigee degvielas padevi. Vienigais kapec ta kluda tiek mesta aara ir tapec lai informetu ka katalizators nepilda savas funkcijas. Varbut citaadaak ir taam eklipseem kuraam ir 4 zondes
Pichus pareizi teica vienkarshi nonemot otro zondi kluda nepazudis. Ta zonde ir jaatsleedz kompii vai arii jaaliek O2 simulatori
Uz sākumu
Uz augšu
AivarsL Vīrietis
Kluba biedrs


2001 Galant 2.0


Atbildes: 1834
AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 12:04    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Speciāli priekš Angg.
Lambda zonde – kam tā vajadzīga?

Kam kalpo katalītiskais izplūdes gāzu neitralizators, ir skaidrs jau no šīs ierīces nosaukuma. Par lambda zondes, kura bieži vien tiek ieskrūvēta tieši neitralizatora korpusā, pienākumiem tikt skaidrībā jau ir grūtāk. Tiek uzskatīts, ka šis mezgls arī attiecas pie izplūdes gāzu neitralizācijas sistēmas, tomēr tā gluži nav taisnība.

Sāksim ar to, ka lambda zonde ir dzinēja barošanas sistēmas svarīgākai devējs. Tas nosaka brīvā skābekļa saturu ( tādēļ arī ir radies lambda zondes otrais nosaukums – skābekļa devējs) izplūdes gāzēs un nodod saņemto informāciju dzinēja vadības blokam. Atkarībā no lambda zondes signāla tiek vērtēta degvielas maisījuma sadegšanas procesa efektivitāte, un ja sadegšana nebūs optimāla konkrētajam dzinēja darba režīmam, vadības bloks vai nu bagātinās degmaisījumu, vai tieši otrādi – samazinās tā piesātinātību. Tādā veidā lambda zonde nodrošina nepārtrauktu komunikāciju starp izplūdes gāzu sastāvu un benzīna/gaisa attiecību degmaisījumā.
Lambda zondes ietekme uz katalizatoru ir tikai netieša – reakcija katalizatorā visefektīvāk noris tieši tad, kad motora cilindros sadeg visoptimālākā sastāva maisījums.

Kas notiek, kad lambda zonde pārstāj darboties? Zaudējis vienu no saviem galvenajiem „informatoriem”, vadības bloks liek dzinējam strādāt rezerves režīmos. Pie tam motora jauda būtiski samazinās. Kā reaģē vadītājs? Viņš kompensē jaudas samazināšanos ar aktīvāku gāzes pedāļa spiešanu un degvielas padeves palielināšanu. Benzīna patēriņš aug, un sākas process, kurš ar laiku noved jau pie katalizatora nāves. Sakarā ar to, ka rezerves režīmā dzinējam nākas strādāt ar pārāk bagātīgu maisījumu, daļa šī maisījuma, nesadegot cilindros, tiek izmesta izplūdes traktā un sadeg jau katalizatora šūnās. Katalizatora „ķieģelīši” paši par sevi rada pretestību pārstrādātajām gāzēm. Tagad viņi vēl tiek bloķēti ar izdedžiem. Auto brauc arvien sliktāk un sliktāk, līdz pārstāj vispār darboties.

Vispārīgi runājot, lambda zondes problēmām jātiek uzreiz izgaismotām ar Check Engine indikatoru instrumentu panelī. Bet ne vienmēr tā notiek. Un arī mūsu autovadītāju vidū ir bieži redzams, ka cilvēki absolūti neuztraucas par Check Engine iedegšanos, bet turpina braukt līdz pēdējam.

Bet ko darīt, ja ir aizdomas par lambda zondes vai katalizatora bojājumiem? Civilizēta pieeja ir tikt līdz autoservisam un novērst problēmu. Tomēr katalizatoru un lambda zondu ražošanā tiek izmantoti retie un cēlmetāli – platīns, rodijs, palādijs, cirkonijs. No tā rodas cena. Tikai lambda zonde vien patukšos jūsu maciņu par vismaz 70 latiem. Un ir jau arī modeļi ar vairākām lambda zondēm, no kurām katra maksā pie 140 latiem.

Kopumā kaut kā tā :D
_________________
Galant user :mitsu:
Uz sākumu
Uz augšu
angg Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 12:20    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Nu un ko tu gribeji pateikt ar shito copy&paste par zondeem? Visiem ir skaidrs ko vinas dara, bet shini gadijuma iet runa par otro lambda zondi, kas tikai parbauda katalizatora efektivitaati. ECU korigee maisijumu skatoties no pirmaas zondes.
Uz sākumu
Uz augšu
AivarsL Vīrietis
Kluba biedrs


2001 Galant 2.0


Atbildes: 1834
AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 13:07    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Angg jopcik popcik...kāda starpība pimā zonde vai 4zonde viņam jāveic tas pats darbs ko dara pirmā zonde! Manuprāt, pārējās varētu uzskatīt kā kontrolzondes. Nejau autoražotājs uz "duru" ielicis 2 zondes vai citiem auto 4zondes.
Piemērs: uz ūdens caurules stāv 2ūdens mērītāji, abi veic vienu un to pašu darbu, vnk viens ir primārais otrs ir kā kontroles ierīce...
_________________
Galant user :mitsu:
Uz sākumu
Uz augšu
angg Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 13:11    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

eu nu cali .. neviens neteica ka zonde neveic meeriijumus :shura:

protamsvina veic meeriijumus lai konstatetu vai katalizators efektivi straadaa, bet kompisto nenjem vera lai korigetu degmaisijumu.
Uz sākumu
Uz augšu
AivarsL Vīrietis
Kluba biedrs


2001 Galant 2.0


Atbildes: 1834
AtbildētAtbilde saņemta: 22.03.2011 14:25    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Par to gan es neesmu pārliecināts ka kompis neņem vērā 2nd zondes datus, lai korigētu degmaisījumu... manuprāt, zonde koriģē degmaisījumu ņemot vērā visu zondu rezultātus...

P.S. :shura: šeit nešancē :D
_________________
Galant user :mitsu:
Uz sākumu
Uz augšu
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 05.04.2011 21:43    Tēma: Re: 3G - diagnostika mājas apstākļos - service engine soon Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

nu lieta sekojoša šajā jautājumā un manā gadījumā:

dabūju OBDII vadu un izmantoju ronito ieteikto softu. uzreiz neizdevās pieslēgt, bet tas ir cits stāsts, tur pie vainas windows7, nācās uzlikt veco xp :)

izmeta kļūdu P0141 - O2 sensor heater circuit malfunkcion (bank1 sensor2)
izdevās pat atsēgt (nomest kļūdu) bet pēc otrās iedarbināšanas atkal uzrādīja to pašu.

tā ir iepriekšminētā problēma ar lambda zondi, tikai nav skaidrība, kur viņa atrodas pirms vai pēc katalizātora, jo eclipsē tās ir 4

vēl uzzināju, ka neoriģinālais variants maksā no 25 - 45Ls. doma to pasūtīt tikai jāpārbauda vai varbūt nav beigta esošā, bet iespējams ar kontaktiem vai releju kāda problēma. pazīstamais autoelektriķis ir apslimis, tādēļ vēl problēma procesā.
Uz sākumu
Uz augšu
ronito Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 05.04.2011 22:49    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

vienu gan no pieredzes varu teikt, labāk pirkt labas kvalitātes lambdu, pirmās pirku kkādas universālās pa 30 Ls gab. un pat pusgadu negāja, rezultātā divreiz pa 60 Ls izmetu, līdz pasūtīju NGK no US, nu jau 2.5 gadus nekādu problēmu!;)
Uz sākumu
Uz augšu
eclipse300 Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 14.04.2011 18:12    Tēma: Re: 3G - diagnostika mājas apstākļos - service engine soon Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Diemžēl netiku galā un vajadzīgs padoms:

Nopirku jaunu lamdu, pamainīju, bet izmaiņu nav. Joprojām uzrāda to pašu kļūdu P0141 (Bank1 sensor 2). Pamanīju, ka programma uzrāda (salīdzinoši ar BANK 2 sensor2) ievērojami mazāku voltāžu, t.i., 0.02-0.06Volti. kaut gan jābūt ~0.8Volti. nodomāju, ka sadedzis katalizators, bet noņemot konstatēju, ka tas kā jauns. Vēl pamainīju vietām lamdas, bet arī tas nedeva rezultātu.
Kur varētu būt problēma, ka tik maza voltāža. Jo iespējams šī iemesla dēļ arī met kļūdu.
Uz sākumu
Uz augšu
ronito Nav norādīts
Viesis




AtbildētAtbilde saņemta: 15.04.2011 14:43    Tēma: Atbildēt uz tēmu Atbildēt citējot

Neesmu speciālists, bet loģiski padomājot, ja to kļūdu pārtulko latviski, tad sanāk, ka tev nevis lambda nestrādā, bet gan lambdas apsilde, varbūt paņem pieliec lampiņu un pārbaudi vai tev vispār apsildes vados pienāk strāva!
Uz sākumu
Uz augšu
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:   
Izveidot jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu   printer-friendly view    www.mitsubishiclub.lv Foruma Saturs -> ECLIPSE Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas
Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Jūs nevarat pievienot jaunus tematus šim forumam
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
Jūs nevarat labot Jūsu ziņojumus forumā
Jūs nevarat dzēst Jūsu ziņojumus forumā
Jūs nevarat piedalīties aptaujā šajā forumā


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group