Galant 1991 ecu
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]

www.mitsubishiclub.lv -> Elektronika/Mehānismi

#1: Galant 1991 ecu Autors: Pewpew AtbildētAtbilde saņemta: 28.08.2021 23:15
    —
Sveiki, manam galantam ir bijis mainīts vadības bloks, kad vēl bija iepriekšējā īpašnieka rokās, līdz ar to ir lielāks degvielas patēriņš. Cik saprotu, ir ielikts lielāka dzinēja vadības bloks, jo ēd pašreiz kaut kādus 12l uz 100km, bet vajadzētu būt kādiem 7 vai 8l uz 100km priekš 2.0 benzīna. Lambdas zonde strādā kā vajag.
Internetā skatījos priekš 4g63 dzinēja jaunu vadības bloku un atradu tādu "standalone" vadības bloks, bet tas jau maksā ap tūkstoti.
Nākotnē jau arī ir doma, likt kādu turbīni iekšā (pašlaik ir 2.0 NA benzīns. Cik saprotu, "standalone" vadības bloks, noderētu, ja es lieku turbīni iekšā)

Vai varat ieteikt ko darīt šādā situācijā, vai var pārprogrammēt vadības bloku, vai pirkt tādu "standalone" vadības bloku, vai meklēt citu vadības bloku?

#2:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 02.09.2021 11:08
    —
Ja nākotnē vēlies apgreidot dzinēju, tad tagad nav jēgas kaut ko mainīt. Pēc apgreida tāpat būs nepieciešams jaunas smadzenes.
Vari pameklēt šrotos uz izjaukšanu evo vai 1.paaudzes turbo Outlanderi. Viņu smadzenes der. Bet, ņemot vērā, ka tās mašīnas ir maz un kulta statusā, naudiņa būs krietni jāpatērē.
Pirms apgreida vari pameklēt 1.paaudzes 2.0 Outlandera smadzenes. Viņam arī bija 4G63 neturbo dzinējs.
Ir vēl sportisti, kuri var saprogrammēt visu kā vajag. Bet arī ne pa lēto.

#3:  Autors: Pewpew AtbildētAtbilde saņemta: 03.09.2021 23:02
    —
Labi, liels paldies par atbildi! Meklēšu noteikti, tad outlandera smadzenes. :)



www.mitsubishiclub.lv -> Elektronika/Mehānismi


output generated using printer-friendly topic mod. Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas

Lapa 1 no 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group