Mitsubishi Lancer
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]

www.mitsubishiclub.lv -> Dzinējs/Ieplūde/Izplūde

#1: Mitsubishi Lancer Autors: RaivoDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2018 11:00
    —
Mitsubishi Lancer 1.6 benzins, 2007 gads servisā noņēmu aķim klemmi. pieliku atpakaļ un tagad lēkā motora apgriezieni. Gan aukstam, gan siltam.
Nekādi motora remontdarbi netika veikti.
esmu nobraucis vairāk , kā nedēļu, ne kas nemainās.
Kāds ar šāda veidu problēmu ir saskāries? Ko iesakiet?

#2:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2018 15:54
    —
Vienkāršākais (aprakstīts rokasgrāmatā): noņem vēlreiz aķim klemmi uz pāris minūtēm. Uzliec atpakaļ un iedarbini motoru. Tajā laikā neko ar viņu nedari. Noteikti izslēdz kondicionieri uz to laiku. Motoru darbini 10 minūtes, pēc tam izslēdz. Iedarbini vēlreiz. Ja strādā korekti, tad ieslēdz kondicionieri. Ja apgriezieni sāk staigāt, tad ļauj viņam strādāt vēl 10 minūtes.
Pēc šā procesa visam jārūc normāli.

Ja nepalīdz, tad, iesaku, iztīrīt droseli. (nav sarežģīti).

Ja pēc visa šī vēl nav kārtībā, tad raksti. Ir vēl, komplicētākas metodes. 8)

#3: Mitchu Lancer Autors: RaivoDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2018 16:34
    —
Paldies par info, mēģināšu.

#4: Mitchu Lancer Autors: RaivoDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2018 19:41
    —
Esmu atpakaļ.
Provēju jūsu ieteiktās ,,zāles,, ......
tukšgaitā apgriezienus tur labi kaut kur 800* 10 min. bez un 10 min ar kondic.
sāku braukt atlaižot strauji akseleratoru kādu laiku pietur pie 2000* apgr. ieslēdzot kondic. nolec uz 600* uz slāpšanas robežas. (piem. pie krustojuma)
Pastāvot 3/4 minūtes pēc tam tukšgaitā vis atkal normāli.
ko tālāk darīt? variet lūdzu tel. Nr atstāt.
Raivo.

#5:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2018 22:31
    —
Vajadzētu patīrīt droseli.








Mani kontakti PM.

#6:  Autors: RaivoDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 31.07.2018 7:39
    —
Kā var būt, ka pirms tam gāja, nomainīja aķi un pēkšņi tagad drosele jātīra?

Pēdējo reizi labojis Raivo 31.07.2018 7:58; labots 1 reizi

#7:  Autors: RaivoDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 31.07.2018 7:54
    —
Šodien jauns ,,gļuks,, , savādāks - braucot turās konstanti ne mazāki apgrizieni pie 1.200- 1500, ielieku neitrālajā ilgi ripinos tā arī ne kas neizmainās. tiklīdz astājos uzreiz nostājās uz 700- 750* un tā mēģināju vairākas reizes. arī ar roceni apstājos. tas pats. bet kā mašīna sāk ripināties tā turās atkal pāri 1000*.
laikam karstums pie vainas. Ha.

#8: Lancer 2.0 Autors: Reinis AtbildētAtbilde saņemta: 09.01.2019 20:23
    —
Sveiciens visiem Mitcū cienītājiem, kāds te var padalīties ar savu pieredzi motora remontos, nevaru īsti novilkt skrūves klaņiem pie kloķenes Literatūra rakstīts 52nm saprotu jaunām skrūvēm bet nu tapat vajadzēja daudzmaz novilkties, skrūves astotnieces, daudz maz izdevas novilkt uz 42NM ka ir rekomendēts vienkārši rūdītajām skrūvēm 12.9 kadas ir 4G63 Lancera klaņu skrūves gan nezinu bet pieņemu ka tuvu tam! Tad nu kāds nevar pateikt vai būtu labi ar 42NM vai tas galīgi nav labi!?

#9: Lancer 2.0 Autors: Reinis AtbildētAtbilde saņemta: 10.01.2019 20:42
    —
sodien nomainiju četras skrūves, vienu testam vilku līdz galam protams norāvās! pārējās arī vītnes vietā bija labi pastieppušās, paņēmu skrūves no eclipses bloka, vizuali tadas pašas vītne arī laba, bet arī šīs velkot vairāk par 40-42NM nevar novilkt! Tiešām šo gramatas rezultātu 52NM var dabūt ar pilnīgi jaunām skrūvēm tikai!? Man teorija ka pirmo reizi novelkot skrūvi tā tiek iestiepta, un uz atkartotu vilcienu vairs tādu rezultātu vnk nav iespējams dabūt!? Nezinu saliku gan kā ir uz +- 42NM cerams ka turēs, turbo versija nav bet tāpat saiktās lielapgriezienu motors.



www.mitsubishiclub.lv -> Dzinējs/Ieplūde/Izplūde


output generated using printer-friendly topic mod. Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas

Lapa 1 no 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group