|
|
|
|
|
|
|
Apskatīt iepiekšējo tematu :: Apskatīt nākamo tematu |
Autors |
Ziņojums |
Brabars  Viesis
|
Atbilde saņemta: 20.08.2014 1:38 Tēma: 1g 2WD kompresija |
|
|
Karoch,3-reiz mainīju galvas blīvi,jo otrais un trešais cilindrs regulāri šāva āra galvas blīvi.Pie katra remonta slīpēju galvu,tagad kompresija ir 13,5-14bar. Jautājums-vai tas palielina zirgus,vai tikai patēriņu?!
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
carisma8888  Viesis
|
Atbilde saņemta: 20.08.2014 6:29 Tēma: |
|
|
jo lielāka kompresija jo motors izdara lietderīgāku darbu un sadedzina kvalitatīvāk degvielu.patēriņš samazinās pie normālas braukšanas režīma nevis sporta .
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Ericsson  Viesis
|
Atbilde saņemta: 20.08.2014 9:07 Tēma: |
|
|
Tas palielina prasību pret degvielu - jābūt ar augstāku oktāna skaitli.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Brabars  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2014 1:50 Tēma: |
|
|
Ok,piekrītu abiem apgalvojumiem,bet vai mainot benzīna oktāna skaitli nav jāmaina arī (attiecīgas sveces)?!Un pie "spridzināšanas" man neizkusīs virzuļi?!
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Micuks  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2014 16:29 Tēma: |
|
|
Mainot dzineeja parametrus, shajaa gadiijumaa kompresijas pakaapi ir jaamaina vadiibas bloka algoritms tb jaapaaregulee vadiibas bloks, bet micu ecu tas nav izdaraams pat ja ir e-prom buus problemaatiski.
Virzulji var kust tikai tad ja degmaisiijumus ir galiigi neparizs, bet ne tavaa gadiijumaa.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Brabars  Viesis
|
Atbilde saņemta: 30.09.2014 20:30 Tēma: |
|
|
Micuks-algoritmu ir vērts mainīt gadījumā,ja apzināti paaugstini kompr. pakāpi?! Bet manā gadījumā galvas blīve piespiedkārtā bij bieži jāmaina. Respektīvi, gribēju noskaidrot,vai manā gadījumā, neko īpaši nemainot, augstā kopresijas pakāpe ir efekts vai defekts?! Pieņemot, ka E 95 varu nomainīt uz E 98 un sveces pret augstāku temp. pakāpi. Un ir pieejams arī 4G63 turbomotora vadības bloks.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Micuks  Viesis
|
Atbilde saņemta: 01.10.2014 5:34 Tēma: |
|
|
Apzinaati vai neapzinasti mainot kompresihas pakaspi mainaas arii reguleejums, nebuutiski, bet nainaas, ja ciinja par katru zirgaspeeku vai maksimaalo ekonomiju tad tas jau ir buutiski! Saproru, ka tas nav aktuaali, bet taa tas ir.
Turbo kompi noteikti nevajag likt, tas buus sliktaa kaa labaak, kaa mineeju, svariigs ir preciizs reguleejums uz konkreetaa dzineeja nevis +/- tramvaja pietura.....
Un protams palielinoties kompresijas pakaapei var liet benziinu ar lielaaku oktaana skaitli, svariigi gan zinaat kaada ir pakaape.
Bet nekas ljauns nenotiks arii ja lies 95kto, citi lej autinos kuriem no ruupniicas paredzeets 98tais. Es arii esmu eksperimenteejis un ayskkiriibu nejutu. Atbilzdot uz hautaajumu protams tas ir efekts, paaugstinaat kompresijas pakaapi ir viens no forsaazzas principiem, sveces mainiit bezjeedziigi. Un ja tev biezzi izpuush bliivi visdriizaak bloka virsma nav taisna
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
|
|
|
Jūs nevarat pievienot jaunus tematus šim forumam Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā Jūs nevarat labot Jūsu ziņojumus forumā Jūs nevarat dzēst Jūsu ziņojumus forumā Jūs nevarat piedalīties aptaujā šajā forumā
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|